4 Ekim 2008 Cumartesi

Sobe test:D

Sevgili Nergis beni sobeleyeli çok oldu ama ben yine geç kalarak yazıyorum.Sobenin konusu bir test.Adreside bu http://www.visulog.com/
Ve aşağıda teste göre ben :D

Hayalperest mişim:D
Zevk seçimin dış görünüşüne çok önem verdiğini gösteriyor.Dışarıya güzel gözüken kendi içinde de mutlu olur öyle değil mi?Romantiksin ve doğanın sade güzelliklerinden hoşlanıyorsun. Uçsuz bucaksız tabiat manzaraları seni rahatlatıyor.Müzik hayatının fonunda çalsın istiyorsun. Gerçek dünyadan bir süre de olsa kopmanı ve rahatlamanı sağlıyor.Sana göre sanat, emek ve ince işçilik demek. Hiçbir şey gerçek ustalığın yerini tutmaz.

Firari ymişim:D
Tatilde deneyimi her zaman konforun önünde tutuyorsun.Gittiğin yönü tayin etme özgürlüğünü seviyorsun.Tutkularının sana yön vermesini seviyorsun.Muhtemelen yalnız vakit geçirmekten zevk alıyorsun, içgüdülerin ve merakın seni bütün dünyayı keşfetmeye zorluyor.Gündelik yaşantından uzaklaşmayı seviyorsun. Güneş, hayatın yavaş akması sana keyif veriyor. Hiçbirşeyin keyfini kolayca kaçırmasına izin vermezsin.Seni rahatsız eden nedir? Doğal görüntüyü herşeye tercih edersin.Şişirilmiş ve yapay duran her türlü plastik görüntüyü dayanılmaz buluyorsun.

Keyif düşkünü ymüşüm:D
İçten içe sağlıklı bir yaşam sürdürmek gerektiğininin farkında olsan da, günü geçirmek için ihtiyaç hissettiğin vazgeçilmezlerin var. Tam bir alışkanlık yaratığısın.Evinde modern ve cool bir zevkin var.Fonksiyonel olması yetmez,evin de senin kadar tarz sahibi olmalı.İçecek tercihin sağlığına önem verdiğini ve kendin için neyin faydalı olduğunu bildiğini gösteriyor.

Aşk Böceği ymişim:D
Senin için aşk sonsuza kadar süren bir bağlılık demek. Bağlanma fikrinden ve o mutlu günün düşüncesinden bile hoşlanıyorsun.Özgürlük dendiğinde aklına doğa geliyor. Tabiatın vahşi topraklarının cazibesine dayanamıyorsun.

Evet test sonuçlarına göre ortadayım işte:D Sıra sende sevgili Nazo :D

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Slm Aslı. Bloğunu inceleme fırsatını yeni buldum. Çpk güzel gerçekten. Testi bende uyguladım, neler çıktı neler :)) birde Avon temsilcisi olduğunu öğrendim. Bende Avonda TÖ yüm :) bundan sonra takipçinim. Görüşmek üzere

Adsız dedi ki...

Ayyy hemen bende yaptım testi. Hemen hemen seninkiyle aynı aslıcım. Canım canın çiğ köfte istemiş gel yapim ben sana. Bu arada geçmiş olsun iyisindir inşallah. Nazaramı geldin ne oldu böle. Bende yeni evliyken hasta olmuştum. Herkes eşime bir beyaz eşyanın garantisi en az 3 yıl. 2 günde ne oldu gelin hanıma dediler:)) şaka bi yana kendine iyi bak. öpüyorum