20 Haziran 2008 Cuma

yoğunlukk...

Bu aralar bloğa yazı ekleyemiyorum.Düğün ve taşınma telaşları okadar çok sıkıştırıyorki,elime fırça alıp resim yapmayalı,odayı baştan başa boya kokutmayalı çok oldu.Evimde kalan son 2 ayımıda eşya toplayarak geçirecekmişm demekki.Buna sebep annemlerinde taşınıyor olması ve benim eşyalarımla birlikte evin içindeki koli sayısını tahmin edemessiniz.Bu yoğunlukta gece vakit buldukça diğer bloglarıda takip etmeye çalışıyorum.Ya bir ricam var eğer yazımı okuyan sesimi duyan falan varsa nolur yardım edin bloğuma düğüne geri sayım sayacı eklemeye çalışıyorum.Bir bilen varsa yardım etsin..şimdiden teşekkür ederimm arkadaşlar..

2 yorum:

assortiek dedi ki...

Aslıcım bu yoğunlukta utanırım senden yüzük istemeye ama bi boş vaktinde unutmazsın dimi beni :)
geri sayım sayacı lacheen de de wardı bi ara.benim sayfamdaki bağlantılarda war,ordan mail atarsan mutlaka yardımcı olur o sana.

ASLI dedi ki...

Canım bu yoğunluk biter bitmez yüzüğün hazır olur:D Lacheen i takip ediyorum sürekli ama bağlantılarımı yenilemiştim eklememişim.Onun geri sayım sayacını hatırlıyorum fakat bulduğum birçok sayaç şablona eklediğimde olmuyor.Şablonun neresine ekliyeceğim bulamıyorum.İnşallah birgün benimde sayacım olucak:P sanırım sayaca ihtiyacım olmadığı bir zaman :D