13 Haziran 2008 Cuma

İLGİNÇ YÜZÜK (polimer kil)

Türk rengi turkuazı polimer kilden yaptığım yüzüğümde kullandım.Bu rengi en az kırmızı kadar seviyorum:) Yüzüğümün alt kısmının nasıl olduğunu merak edenlere çay kaşığından yaptığımı belirtmek istiyorum.


Çay kaşığının sapını elimde yuvarlayıp kaşık kısmını çekiçle düzleyip onuda kıvırdım.Tabi her kaşığın kıvrılması pek mümkün olmuyor bu yüzden 1milyoncularda satılan ucuz yumuşak çay kaşıkları bu işlem için çok daha uygun.En son olarakta polimer kile istediğim deseni verip yüzüğün üstünü kapladım işte hepsi bu :)

7 yorum:

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

tebrikler dostum :) çay kaşığı yüzügümüzü çok güzel değerlendirmişsin çok şık olmuş.. gurwacığımın güzel elinede çok yakışmış..

ASLI dedi ki...

gurvacığın yesin seni kankaaaa :) senin fimolar nası gidiyo yollada yayınlayalım yahu öptüm çokk :)

assortiek dedi ki...

aslı merhaba,biz seni fotolardan tanıoduk zaten umarım yüzyüze tanışmak ta kısmet olur.O yüzüğün beyzından da ben stiormm :)
napçaz ? :)

ASLI dedi ki...

Assortiek; canım benim umarım tanışma fırsatımız olur.Bende resimlerinden fundişin,anlattıklarından tanıyorum ve çok sıcak buluyorum seni.Yüzüğü beğenmene çok sevindim,istediğin yüzük olsun,:D yapar yollarız kargoyla ne olmuş dmi?? ;P

Haydins dedi ki...

Merhabalar, cok sik olmus yuzuk..Yuzuk delisi olunca insanin gozu baska birsey gormuyor..Eline ne gecirirse yuzuk oluveriyor.cok yaratici ,kasik fikri.

ASLI dedi ki...

Merhaba Haydins,güzel sözlerin için çok teşekkür ederim.Bu aralar pek blogumla ilgilenemiyorum ama, umarım çok yakında yeni yüzüklerimide yayınlayacağım..:D