17 Şubat 2012 Cuma

kısa kısa

Cumartesi oğlumun 2.yaş günü bilindiği üzere ve ben doğum günü hazırlıklarındayım menü belirleme,ev temizleme,alışveriş bir yandan bu aralar sıklaşan kurabiye siparişleri,zaman ayıramaz oldum.Hatta bu geceyide tam kapatıyordum yazmadan edemedim.Okan Bayülgen çok seviyorum sürekli dinlerim takip ederim hep ekibinde olmayı hayal ederim hatta tekrar blog yazın blog yazın çağrılarıyla kendimi silkelememe sebep olmuştur.Bu gece kadın bloggerları davet edeceğini duyduğumda merakla bekledim fakat umduğum gibi bir program olmadı ya.Gez toz fotoğraf çek bol yanili bol hanili :)) En iyisi tatti yapmak biz uyuyoruz haydin iyi geceler:))

2 yorum:

zühra dedi ki...

Oldu o zaman size iyi geceler. Resim müthiş. Benimde canım şimdi canlarımı çekti...

gunduz68 dedi ki...

Aslıcım doğumgünü detaylarını hazırlıklarını sabırsızlıkla bekliyorum...