16 Şubat 2010 Salı

Hamile kürabiyesi :) ve hamile günlüğü

9 ayımı doldurmuş olmanın verdiği rahatlama yüzündenmi bebişimin yüzünden mi canım bu kadar tatlılar kürabiyecikler ister oldu bilinmez :) Üşenmedim kurabiye açtım kocişte çok yardım etti valla beraber yaptık..Şuan elimde yemeye devam ediyorum afiyet olsun bakalım:) Hem yiyerek hemde dedikodu yaparak kendimden haber vereyim birascıkta :)

Bir hamilenin son halleri isimli kolaj çalışmam aşağıda algılarınıza sunulmuştur efendim..Hamilelik dedik öyle böyle 9 ayı devirdik.Paniğimden heyecanımdan bilgi birikimlerimide çok paylaşamadım esasında ama yorumlarla maillerle destek oldunuz teşekkür ederim..Artık son günlerim heyecanlıyım bebeğimi bekliyorum normal doğum yapacağım inşallah ama panikliyorum allah yardımcım olsun inşallahh...Her hafta kontrollere gitmeye devam ediyorum nstye bağlanıyorum anormal bir durum çıkmıyor çok şükür.Hala çalışıyorum işe gidiyorum bigün arabada doğurucam bakalım :) Şaka bi yana bu hafta son çalışıyorum zaten benim işim çok yorucu değil...57 kilo ile başladığım hamileliği inşllh 12 kilo alımla bitireceğim bu da güzel.. Bebikom geçen perşmbe 52cm boyunda 3 kilo 200gr ağırlığındaydı bu perşembe yine kontrolde olacağım bakalım o da hayırlısıyla tamamlasın kilosunu diyorum. Bu perşembe doktorumdan aldığım son tiyolarıda paylaşıp azıcık istirahata çekilmeyi inşallah bebişin resimleri ile dönüş yapmayı düşünüyorum aranıza..

Arada hobilerimede devam etmeye çalışıyorum aşağda gördüğümüz korkunç şey kolye oldu boynuma :) yukarıdaki şapkalı resmimde (zaten ne bulduysam giydiğim bir gündü o gün ) kombinlemiştim onu da..

Yarında şeker hamuru günü ilan ediyoruz ve becerikli arkadaşımla beraber bebik kurabiyelerimizi hazırlıcaz tasarlıcaz.Hamilelik hem bitsin artık hem de bitmesin diyorum artık heran gelebilir bebeğim korkuyorum :) sondan bir önceki yazımla huzurlarınızdan kaçıyorum mucuk mucukk herkeseeeeee :)

5 yorum:

Lil' Jessica dedi ki...

ne kadar tatlı olmuşsunuz : )umarım sorunsuz,kolay bir doğum olur,kısa zamanda bebişinizi de görürüz

Zeynep dedi ki...

allah bir nefeste doğurmayı nasip etsin inşallah :)

Hayatın Ressamı dedi ki...

önce maşallah diyelim hepimiz.
sağlıkla sıhatle kucağına gelsin inşallah.hala çalışıyor olabilmene şaşırdım.
bak b günler çok zor gelir eline azıcık yat keyfini çıkart?
sen nerede çalışıyordun?

İki oğlan Annesi dedi ki...

maşallah pek hamarat bir annesin canım...

korkularını gelince bende de fazlasıyla mevcut Allah yardımcımız olsun...

huzurla kal...

Ceyda Türkgeldi dedi ki...

canım çok tatlı bir anne olmuşsun.Maşallah şimdi kucağında bile. Allah nazarlardan saklasın sizi