28 Ocak 2010 Perşembe

İşte Geldim Burdayım,Ben Bu İşte Ustayım :)

Merhaba benim adım çiko bisikletime biniyorum sizlere balon dağıtıyorum :) Aslı ablam beni oğlunun odası için çizdi beğendiniz mi ? :D
Evet kuşumun odasına yaptım astım bu resmi,çok ara verdim yine ama telaşlardayım mazur görün beni.Tatlı Hayat Esracım anlar bebekçilerimiz aynı ilerliyor o da hazırlıklardadır şimdi :) Ben çok şükür herşeyini bitirdim.Bir tek odasının halısını bulamadım.İçime sinen bir halı yok.Zaten öyle ayılı kuşlu bişey istemiyorum düz bişey olsun çocuk halısı olması şart değil diyorum heryerde kro kro şeyler görüyorum.Bide yoruldum be dostlarım zormuş detaylıca hazırlanmak.Artık 4 haftamız kaldı.36.hafta.Tabi erken gelmek istemesse bebikom:) Şimdilik herşey yolunda geçen hafta kontrolümde doğum pozisyonunu almıştı Rüzgarımız.Baş aşağıda ayaklar yukarda pat küt annesinin karnını delmeye çalışıyor o minik ayaklarıyla.Bebek strese girerse doğum pozisyonundan çıkabilirmiş son haftalarda bile inşallah çıkmazda normal yoldan doğumumu gerçekleştirebilirim.Bende kocişe sürekli baskı yapıyorum bak stresim geliyooo beni dışarı çıkar sıkıldım bebek dönmesin diye diye :)Sırf bu yüzden zavallı kocam geçen gün o kadar kar yağışında beni dışarı çıkarmayı göze aldı zar zor Palladiuma ulaştık 30la falan gittik galiba :) Zaten aa derece almadık aaa banyo süngeri eksik diye tek parça bahanelerle kendimizi hergün dışarı atıyoruz bir süre hep evde olacağım ya şimdiden bol bol gezmeye çalışıyorum.Fakat artık rahat gezemiyorumda tuvalet ihtiyacı ve çabuk yorulma şikayetimden dolayı bide bu göbeği taşıyamayan küçük vücudumun ağır gelmesinden dolayı hemen bitap düşüyorum.Canım çeke çeke kıyafet almayıda çok özledim.Şimdi neye baksam hamilelik bitiyo artık normal kıyafetlere dönüş yapacaksın alma aslı falan diyip kendimi zayıflamaya yönlendiriyorum.İçimden birşey almak gelmiyor:)

Hastane çantamızıda hazırladık.Ya birşey bilmemek çok kötü bu konuda bir çok blogta öneriler olmuş okuyup durdum bende sağolsun blogçular. Şimdi bende bilir kişi oldum doğum çantasında neler olmalı ben neler koydum vs.vs..

Doğum Çantamıza,
bebikim için 3 4 takım hastane çıkışı takım koydum.
Çorap,şapka,eldiven,zıbın,tulum hepsi takıma dahil işte,
Islak mendil,peçete
bebek bezi,
battaniye,ağız mendili mermerşahi,
Saçlıymış oğluş o yüzden fırçasını bile koydum :)

Kendime,
2 takım önden açılan gecelik,pijama
2çift emzirme südyeni,
bolca kilot,aklet
tarak,makyaj malzemeleri,
lohusa tacım,
sabun,havlu
çorap,deodorant,stick
evicap göğüse çatlak olmaması için sürülen kapsül ve mustela çatlak önleyici göğüs kremi
göğüs pedi ve normal pedler vss..
şimdi akıldan yazıyorum unuttuklarım olabilir.

Misafirlerimiz için kendi yaptığım lavanta kesecikli çubuklarımızıda yanımıza aldıkmı kamera fotoğraf makinesi falan filan hepsi hazırda işte..

Odamıza gelince duvarına resimciğini yaptım şuan annemlerde olduğum için bu bilgisayarda olan resmi paylaşıyorum çok net ve detaylı değil eve gittiğimde düzenleyip koyacağım.Odamız pek güzel oldu.Tek duvarı maviye boyadım üstüne leylek ağzında gelen rüzgarımı resimledim.Aynı boyayla aynı maviden de tüm mobilyalara bulut çizdim oda takımını bütünleştirdim.
Resimleri askerdeki kardeşime göstermek için alalacele çektim cepten dediğim gibi bu bilgisayardakiler bunlar evde daha net ve düzenlenmiş genel halinin fotoğrafını koyacağım.Resmi yapmadan önce çizerken falan çektiğim fotoğraflar var onlarıda paylaşacağım.Beğendinizmi dostlarım bişeyler yapmaya çalıştım bakalım içimede sindi.El emeği olunca başka değerli geliyor herşey gözüme.hem bu duvar resmi uzak kaldığım sanatıma da beni bir parça yaklaştırdı.Herkesi öpüyorum yeni resimlerle gelicem hemencik beni özleyin anacımmm bayyyyyy :))

12 yorum:

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Tatlım benim dayı olacak desene kardeşinde enfes görünüyor sağlıkla uyumak büyümek nasip olsun

pofidiksekerim dedi ki...

süüüüpppperrr olmuş oda harika!!

hadi hayırlısıyla al bebeğini kucağına....

şimdi aklıma ne geldi...

daha dün gbi bebeğin olcağını öğrenmiştik...

erkek olduuğunuu söyledin daha sonraa...

şimdi odası bile hazır sayılı zmanlar kaldııı ne kadar cabuk gibi...

bizim için de gecer mi onca zaman?

zeynepin sesi dedi ki...

oyyy be ne güzel oda böyle..allah hayırlısıyla kucağına sağ salim almayı nasip etsin..

Tenbel kız:) dedi ki...

çok ama çook şirin bi oda olmuş:)) Maşallah Allah nazarlardan saklasın:):*

azna dedi ki...

Çillinin blogundan geldim blogunuza, hayırlısı ile kavuşursunuz inşallah bebişinize, şu son bir ayda uyuyabildiğiniz kadar uyumanızı tavsiye ederim sonra hiç vakit olmuyor. Hastane çantası ile ilgili olarak lansilohun çatlak kremini de tavsiye ederim, vantuz gibi emiyor bu melekler ilk emdiklerinde. Bir de hastanede iki yada üç gün kalacaksanız kuaför hizmeti varsa yararlanın derim ben çok rahatlatıcı oluyor. Sevgilerimle...

derya öz dedi ki...

Sevgili Aslı,
Allah tam zamanında minik Rüzgar'ı sağlıklı ve mutlu bir şekilde kucağına almanı nasip etsin. Oda harika olmuş,el emeği göz nuru, ne kadar güzel, çok şanslı bi bebek:)) anneciği neler hazırlamış neler almış öyle, çok hoş gerçekten, sağlıklı ve iyi günlerde büyüsün odasında rüzgarcık:) sana da eşin ve bebişinle mutlu güzel günler diliyorum, izmirden sevgilerrr...

sedeff dedi ki...

leyleğe bittim ben(:
aslı maşallah çok güzel olmuş odası.
Allah bir avazda kavuştursun:))

Ceyda'nın Bahçesi dedi ki...

Aslı canı harika olmuş hem tablolar hemde duvar.bayıldım herbirine.eline koluna sağlık olsun.yorulmuşsun ama inan okadar değmiş ki anlatamam.sağlıkla gelsin Rüzgar Çınar. Mobilyalarla uyum herşey çok güzel canım.
Hadi güzel günlerde uyusun odasında inşallah

sibel dedi ki...

Allah gülü güle büyütmeyi nasip etsin oda çok güzel olmuş.rüzgar sağlıklı, şanslı güzel bahtlı olsun inşallah.sevgiler

esr@ dedi ki...

41 kere maşallah diyorum. Ben yerimden kalkamıyorum enerjim çok düşük. oda süper olmuş canım ellerine ve emeğine sağlık. Senin kadar becerikli olmayı çok isterdim. Sağlıkla büyüsün rüzgar bey bu odada. Bende bitirdim odayı çok şükür. Çok heycanlı değilmi? Sayılı günlerimiz kaldı her ikimizide allah kurtarsın. Kendine iyi bak canım.

Miss Sensible dedi ki...

Bayıldım ben bu odaya, bebeğin yerinde olasım geldi:)))
Ya çok iyi iş çıkarmışsınız Aslıcım, Rüzgar Çınar çok şanslı..

''çokoprenses'' dedi ki...

oda takımımız aynı:) benimki kız oldugu için pembeli tabi odamız:) halı beyaz aldım shaggy denilen cinsten.el dokumasıymış,pofur pofur bi halı,çok severek aldım.istersen foto göndereyim almadıysan halı daha,mailleşelim:))