30 Aralık 2009 Çarşamba

SANAT KURSU KOP-ART

Üniversiteden arkadaşım sevgili Mustafa'nın sanat kursuna gittim geçenlerde.Fatih'te tarihi binaların içinde taş duvarlarıyla insanı bambaşka yerlere götüren çok güzel çok tatlı bir mekan olduğu kadar sanatsal konuşmaların programların düzenlendiği sıcacık bir ortam olmuş.Kurumda hem Güzel Sanatlar Fakültelerine,Liselerine hazırlık kursları verildiği gibi çocuklara ve büyüklere yönelik sanat dersleride verilmekte.Arzu edenlere seramik derside veriliyor..Yani karakalem,yağlıboya,akrilik resim,seramik aklınıza gelebilecek sanatsal aktivitelere açık bir kurs.Çocuklara yönelik çalışmalarını öğretici ve keyifli buldum..Bende bir okulda sanat dersleri verdiğim için çocukların üzerindeki sanat eğitiminin önemini özellikle vurgulamak istiyorum. Çocuk grubunun yaş ortalaması sanırım 4 yaştan başlıyor daha detaylı bilgi için 0212 534 62 11/ 0555 562 07 90 nolu telefonlardan Mustafa Burnazoğlu ile görüşerek bilgi alabilirsiniz. Hem kendiniz hem çocuklarınız için keyifli dakikalar geçirip,sadece ortamı bile ziyaret edip bir kahve içmeye uğrayabilirsiniz.

2 yorum:

Ceyda Türkgeldi dedi ki...

Gerçekten çok güzel bir mekanmış.Arkadaşına başarı dolu bir yıl diliyorum.
Aslıcım yeni yıl ailen ve sevdiklerinle birlikte sağlıklı,huzurlu,evladını hayırlısı ile kucağına aldığın,tüm dileklerinin gerçekleştiği,yeni umutların ve müjdelerin geldiği şahane bir yıl olsun.
Mutlu yıllar

a. gizem dedi ki...

Aslicim iyiseneler diliyorum sana bebisine ve ailene.. Cok mutlu olmaniz dilegi ile:)