13 Aralık 2009 Pazar

haberler

Yine uğrayıp kaçıyorum en azından merakta bırakmayayım sizleri..Bu günlerde çok hassasım bu gün kardeşimi askere yolculadık anneciğimde yarın Konya'ya gidiyor bir yandan aşırı diş ağrısı çekiyorum ..Ayrılık hastalık vss insanı çok yoruyor..Dişim iltihaplanmış ve bana dayanılmaz bir ağrı yaşatıyor 3 gündür.Bebikoma zararı olacak diye ilaçlarımı içmeye korkar oldum..Doktorum her ne kadar güvenle içebilirsin desede..Antibiyotik kullanmak ve iltihabı kurutmak zorundayız sonrada dişim çekilecek fakat ben çekileceği güne kadar bu ağrıyla nasıl yaşayacağım bilemiyorum..Fakat espirilere devam ediyor zihnim:) Ah şöyle bi apranax fort olsaydı mmmm ne giderdii be diyorum :) Hemencik kkeserdi ağrımı ama sadece 1 saat rahatlatan parol ile idare etmek zorundayım herşey Rüzgar Çınar için bebikomuz için..Ne kadar önemliymiş yavrum..
Bir kaçgün önce kontroldeydik sağlığı yerindeydi yavruşumun. 1.250 olmuş kilosu tatlışın boyumuzda 38cm.Haftasına göre önde gittiğini topik bi bebek olacağını söyledi doktorumuz. Şuan tam 29 haftalık kilo ve boya göre 29+4 günlük görünüyor..Aa birde sonunda bir muaynede hareket etmeden durabildide renkli resmini alabildik oda doktorumun demesiyle ''senin diş ızdırabını hissediyordur o yüzden suratı gergin rahat duruyor yerinde bugün '' Hakikaten resimde bi çatık bi sinirliiki sormayın :)onuda ekleyeceğim birde dudakları bir görseniz topik topik.Doğum yaklaşıyor zaman çabuk geçiyor Allah sağlık verdikten sonra hayatta herşey geliyor geçiyor.. Şimdilik haberlerimiz bunlar herkesi öpüyorum kaçıyorum yine uğrayacağım...

4 yorum:

esr@ dedi ki...

offf diş ağrısı çok zor bende yaşadım. Rüzgar çınar güzel isim bahtıda güzel olur inşallah. Benimde doktorum tombik olacağını söyledi. Sağlıkları yerinde olsunda kilosu öneli değil canım. Allah ikimizede hayırlı doğumlar nasip etsin.

Ceyda Türkgeldi dedi ki...

canım Aslıcım öncelikle kardeşin ve annen için Allah kavuştursun.Sağlıkla sıhatle ,rahat bir askerliği olsun kardeşinin inşallah.
Geçmiş olsun diş ağrısı zaten zordur birde hamilelikte Allah yardımcın olsun.Topik heee maşallah hayırlısı ile gelsin kollarına vakti zamanında inşallah.Çok öpüyoum seni kendi(niz)e iyi bak canım

Haydins dedi ki...

Allah kavustursun canım sizi de benimde kardeşim gitti askere..

Unknown dedi ki...

allah kavuştursun, hayırlı tezkereler. Ayrıca bebeklerimize de kavuşsak bir an önce dimi?