3 Temmuz 2009 Cuma

Bilun Design Tokalarımm :D



Bir süre önce Sevgili Bilun'dan bu güzel tasarımlarını aldım.Kesinlikle fotoğraftakilerden çok daha güzeller.Biluncuğuma teşekkür edeblme fırsatım olmamıştı gecikmeli olarak teşekkür edyorum Biluncum.Gönderdiğin tatlı ayna içinde teşekkür ediyorum.
Geçen gün bebiş için gittiğim doktor muaynesinde uğurlu gelsin diye bu tokalardan takmıştım doktorum tokamı nerden aldığımı sordu,biluncumun adresini verdim hemen.
Bu tokalar gibi bir çok tasarımdan sizde edinebilmeniz için Bilun Design Dükkan'ı mutlaka ziyaret etmelsinz ;)

5 yorum:

Adsız dedi ki...

coook guzeller... sari sac'a cok yakisiyormus,cok havali ve gosterisli duruyor.

benimde saclarim biraz uzasin, dogru Bilun'un dukkanina i$inlanacagim :)

Bilun ŞEN dedi ki...

Canım benim, güle güle kullan tokalarını :) Bol bol şans geirsinler sana, kocaman öpüyorum seni!

hilal dedi ki...

Merhaba Aslıcım öncelikle bebeğiniz hayırlı olsun.Dilerim rahat bir hamilelik dönemi geçirir,bebişinizi hayırlısıyla kucağınıza alırsınızBu arada ben de hamile olduğumu yeni öğrendim.Benim de 4 haftalık bir bebeğim var.Kısmetse bu ikinci çocuğumuz olacak.Allaha emanet oll

Stil Direktoru dedi ki...

Canım benim sana da çok yakışmış. Doktora da söylemen süper olmuş.

simla dedi ki...

çok güzelll...:))