19 Mayıs 2009 Salı

seviyorum bayramları,modern Türkiye'nin kurucusu seviyorum onu ....

Sabah uyandım güzel bayrağımızı penceremize astım.Sonra bayram coşkusunu yaşayan gençliğin gösterilerini izledim.Eskiden sabahları erkenden uyanır ailece kahvaltımızı eder sonra gösterilere katılmak üzere okula götürülürdüm.Annem tertemiz formalarımı ütülemiş evin içinde sıcacık bir ütü kokusu,babam defalarca şiirimi okutur beni sever...
Bu sabah uyandım..Erkenden..
Güzel eşimle,yani minik ailemizle kahvaltımızı yaptık,birlikte bayrağımızı astık,televizyonu açıp kendimizi gösterilere bıraktık..

19 MAYIS ATATÜRK'Ü ANMA GENÇLİK VE SPOR BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN...

1 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

Başlık ve yazın ne kadar da güzel olmuş. Bu arada ASLI'cım bak o da güzel fikir merakla bekliyorum yapmanı eminim çok daha güzel olacaktır. Bu arada bu gece senin temanı yapacağım :) Gözün aydın. Yazı yazaksan yaz yarım saate kapatıcam blogunu :)