21 Mayıs 2009 Perşembe

KAPI NUMARAMIZ VE UZUN ARADAN SONRA POLİMER KİL

Polimer killerime uzun zamandır dokunmuyordum.Günün yorgunluğunu atmak için çocuklar gibi kendimi killerime bıraktım.Aklımda tatlı bir kapı numarası yapmak vardı.Onu yaptım ve daha sonra güllü kolyeler ve yüzük denedim.Daha derken magnet bebek yüzleri yaptım.Değişik fikirler ararken 10 marifet diye bir sitede bu yazıya rastladım.Ordaki gelin damat benim siyah tuvaletli kızıma dönüştü ve bu kızdan bir toka yapılabilir diye beynimde şimşekler çaktı :D Sonra aynı sitede küçük sıcak su torbasındanda magnet yapılmış paylaşılmış çok hoşuma gitti aynısından yaptım..Sizlerde fikir olsun diye yazıverdim :D

4 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

Çok cici olmuş güzelim valla beğendim özgün ve şeker.

ASLI dedi ki...

stil direktörü,
teşekkür ederim senin fikirlerin bnm için önemli beğenmene sevndmm :D

nergisce dedi ki...

aaa cok güzel olmuslar, gecen gün etsyde polimer kilden yapilmis cok cok seker bir anahtarliga ratsladim keske copy yapsaydim, senin görmeni isterdim:) aslicim bunlar müthis devamini getir:)öptüm seni

ASLI dedi ki...

nergisce,
nergiscim aklında olsn gördüğün zaman copy yap tabi link belirtip yapmaya çalışırım bnde.beğenmene sevindim teşekkür edyorum muck canm