13 Şubat 2009 Cuma

I LOVE YOUR BLOG


Bende sevgili arkadaşlarım Elfeyp ve Hayatımın Lezzetleri Sinem'ciğim tarafından ödüllendirilmişim. İkinizede çok teşekkür ediyorum arkadaşlar..Bloğum sayesinde aslında bloglarımız sayesinde hepimiz birbirimizle tanışıyor güzel dostluklar kuruyoruz.Hepinizi çok seviyorum..
Ödülün gönderilmesiyle ilgili kurallar varmış bunlarıda belirtip hemen kendi ödüllerimi yolluyorum:D
1)Seni ödüllendiren blog yazarının linkini vermek
2)Bu ödülü başka 7 blog sahibine linklerini vererek göndermek.
3)Seçilen blog yazarlarını durumdan haberdar etmek
Ödülleri seçerken ödül almamış bloglara dikkat etmeye özen gösterdim ,yoksa tüm blogları müthiş zevkle takip ediyor favorime ekliyorum..Sevgiler

4 yorum:

Aylin Ünlü dedi ki...

Teşekkür ediyorum Aslı,blogunu keyifle takip ediyorum,sevgiler...

Mavi Bahçe dedi ki...

teşekkürle aslıcım.Öpüyorum kocaman sevgiler.

ASLI dedi ki...

Rica ederim kızlar muck

kEnDiMcE dedi ki...

tebrikler
allah inş banada nasip eder umuduyla....