2 Kasım 2008 Pazar

Önüm arkam sağım solum saklanmayan ebedir SÖBEdir :D


Eveett söbelendimm :D Çapankızı beni söbelemmmiiş :D Konumuz evde nefret edilesi durumlar..
Şimdi bakalım ben evde ne gbi durumlardan nefret ediyorum...

Toplanılan yatağa oturulmasından,
Lavaboda saç sakal bulmaktan,
Tozunu aldığım tüm objelerin,masanın,sehpanın,komodinin vs herşeyin toz alındıktan 10 dakika sonra tekrar toz olmasından,
Çabuk kurumayan çamaşırlardan,
Yere atılan çoraplardan,
Cam olan herşeyn üzerinde parmak izi görmekten,
Halıların yeni olduğu için(yeni halılrın huyu buymuş :D uzun süre tüy dökermiş) sürekli tüy toplaması heran onu süpürmek zorunda kalmak,

Şimdilik bunlar diyorum çünkü evde sürekli kurallı hareket edip onu oraya koyma bunu buraya koyma ay şöle ay böle yapınca kendimizi yormaktan başka bişey yapmıyoruz.Ev hizmet bekleyen bir müessese:D Biraz rahat insan olmak lazım ama olabilene tabi :D Neyse sıra bnde bu kez 1kişiyi söbeliyorummm Gizemli Dünya söbeeeee :D

2 yorum:

a. gizem dedi ki...

:)) ev hizmet bekliyorrr valla haklısın aslıcım. tamam sobelendimmm :) en kısa zamanda yazı gelecek...

capankizimutfakta dedi ki...

SOBEN ICIN SAOL CANIM. BIZ KADINLAR NE FENAYIZ DEMI YA. PIMPIRIKLIGIMIZDEN ERKEKLER NE CEKIYOR :))) OPTUM CANIMMM