9 Ekim 2008 Perşembe

SAÇLARIM ...


Saçlarımla başım dertte.Neden bilmiyorum ve çok sıkılıyorum saçlarımın renginden.Artık herkes fabrikasyon gibi sarı saçlarla dolaşıyor ama saç rengimi değiştirince sarıya dönmek için sabırsızlanıyorum.Daha önce kızılıda denedim çok sevdim ama sarıda sarı diye çok uzun sürede sarıya ancak dönebildim.Şimdide tutturdum tarçın,bal köpüğü ve soğan kabuğu karışımı renklere..Hatta tutturabileceğime inansam ve o aklımdaki rengi bulsam kendim bile boyayabilirim yardım edin ben ne yapayım :( Saçlarımı boyatmalımıyım boyatmamalımıyım ? ???? Cuma günü bi cesaret boyatı karşınıza bambaşka çıkabilirim,cumadan önce fikirler bekliyorum ...sevgiler canlarımm.... :D Müjde Ar burda konu mankenimiz konumuzla uzaktan yakından ilgisi yoktur ;p

3 yorum:

Haydins dedi ki...

:) bende cok seviyorum tarcin,bal kopugu ,sogan karisimi renkleri..Sende acik tenlisin eminim yakisir sana da..Bir ara blog dunyasi bir siteye takiliyordu orada sac rengi denemeleri yapabiliyorsan kendi fotografin uzerinde onu dene istersen..Ama unuttum adresini.bulursam yazarim sana..

Adsız dedi ki...

Valla herkes soğan kabuğu banada öğk geldi seramik harfleri ablanada yap bizim sırıktan hayır yok bana kedi heykeli yapıcaktı 2 sene oldu evleneli :) Sesini duymak da dün güzeldi.

ASLI dedi ki...

haydins,
canım bak yaptım bile biraz böle hevesimi alıyım :D

cratf woman,
ya bende sarıdan boğuldum canım ama bak kısa bir değişiklik yaptım yıne döneceğim kendme..Ben sana yaparım seramik harfler bırak sen o sırığı hayırsız:D Bu arda senin sesini duymakta çok güzeldi kuşum benim:D