26 Eylül 2008 Cuma

İLK KANDIRILMA HİKAYEM MİM :D


Uzun bir hastalık dönemi yaşadığım için uzak kaldım sizlerden.Şuanda da hasta yatağımın içinden yazıyorum.Havaların değişmesi beni direk etkiledi öksürükten,ateşten kurtulamıyorum.İyileşmek istiyorum..:( Sevgili Nazo
beni uzun zaman önce mimlemiş Nazocum ben ancak şimdi yazabiliyorum canım:D Konuyu gördüğümde çok düşündüm,o kadar çok kandırılma hikayem vardıki ilkini hatırlamam çok zordu ama tabiki ilk kandırılışlarımız çocukluk yıllarımıza dayanıyor diye düşündüm:D

Biz abimle çok farklı bir çocukluk yaşadık genelde büyük olduğu için kandırılan o olurdu:D Ben doğduğumda ona aldıklrı oyuncakları çikolataları annemin karnından benim getrdiğimi söyleyerek ilk kandırılma hikayesi başladı ve sonra o beni kandırdı:D
Annem çalıştığı için gün içinde bana hep abim bakardı.Yemeğimi ısıtır benimle oynar daha neler neler(canım abim)....

Günlerden bir gün annem yine iş yerinde biz evde yanlızız abim bana bağırıyor;
-Biz seni çöpten aldık mağarada yaşıyordun sen.Git bizim çocuğumuz değilsin sen:D

Bende dudaklarımı büzerek kapıyı açıp çıkardım ağlayarak,sonra abimde apartmanın içinde oturan küçük kardeşine kapı deliğinden bakıp içerde gülerdi:D Sonra kapıyı açar canım kardeşim diye sarılırdı bende ağlardım beni içeri alınca.O günden sora neredeyse bunu hergün tekrarlıyordu ve ben hep inanıyordum :D Neymiş efendim ben dudağımı büzünce onun çok hoşuna gidermiş ,sırf onu görmek çin beni hergün kandırırmış,dudağımı ısırıp severdi sonra beni canım kardeşim :D
Keşke tüm kandırılmalar bu kadar masum olsa diyorum.Sevgili Lacheen
ve Nergisce
yi sobeliyorum ... :D

3 yorum:

nergisce dedi ki...

:)ehehe abin cok afacanmis...sobelenmisim yahuu

nazo dedi ki...

Aslıcım nazar mı değdi sana. Geçmiş olsun, biran önce iyileş. Kandırılma hikayen çok şirinmiş, çok güldüm :) Dikkat et kendine canım..

ASLI dedi ki...

Nergisce,
Abim hala çok afacan nergiscim :D senin hikayenide bekliyorum canım :D

Nazo,
Nazocum niye böyle oldu bilmiyorum öksürükler ateşler halsizlikle başım dertte.Geçmiş olsun dileklerin için teşekkür ederim hemen iyileşmeye çalışcam sevgiler öptüm çok :D