22 Ağustos 2008 Cuma

Aşk Hikayemiz :D


Bir varmış,bir yokmuş :D Evvel zaman içinde bir küçük kız yaşarmış:D Bu kız büyümüş,haşarı,zıpır yaramaz içi hiç büyümeyen bir çocuk olarak kalmış.Liseye gittiği yıllarda bir kız arkadaşının evine gitmişler okulcuklarından azcık kaçıp (azcık nasıl oluyorsa ;P )Gidilen arkadaşın evinin olduğu sitede güzeeeeeeel bir cafe-market varmış.Kızlar evde süslenip püslenip kıkırdaşırken akıllarına bir oyun gelmiiiiiiiişş :D Aralarından kim çok komik kıyafetlere bürünüp yüzüne siyah noktalar çizip saçını başını bağlayıp altına kapriden bozma komik şort gyip nisan ayında üzerinde manto ile sitenin cafesine gdip ordan alışveriş yaparsa ona aynı gün içinde toplanıp kontör alıcaz demişlerrrr:D Herkes ben yapmam ben yapmam derkeeenn ;P bir kız ben yaparım demiş(kim acaba ? :P ) Kız hazırlanmış gyinmiş ayağınada şıpıdık terlikleri geçirip çıkmış.İçerideki çocuktan birşey istemiş,İçinden aman nerde göreceğim birdaha bu çocuğu hiçbişey olmaz deyip alışverişini yapıp çıkmış.Çocuk gülmemek için kndini tutuyormuş belliki:D ...Aradan 1 ay geçmiş kız olanları unutup aynı arkadaşının evine sonrada aynı sitedeki marketin cafesine oturmaya gtmiş arkadaşlarıyla ....derken içeriye girip birde sakız,çekirdek alalım demişler.İçeriye girince sitede oturan arkadaş içerdeki çocukla tanıştırmış herkesi.Bütün kız arkadaşları şekersiz sakızlar çekirdekler alırken kız en öne gelip 3renkli tatlı sakızlardan almış.Kızın en sevdiği,çocukluğunda babasının ona aldığı sakızlardan:D Çocuğun ilgisini çekmiş bu farklılık ve ismini tekrar sormuş kıza.Kız çocuksu bakışlarıyla tekrarlamış ve -'ASLI' demiş:D
Sonra tanışarak çıkmışlar dışarıya fakat çocuk sitede oturulan kızı yanına çağırmış kimse görmeden aslının cebine bu kağıdı koyarmısın demiş.Sitede oturan kız hemen görevi yerine getirmiş Aslının kalbi pırpır çarpmaya başlamş ve hemen evine gelmiş.Elindeki kağıda bakmışş bakmıışş bakmıışş..Murat ve telefon numarası ...Ararsam yanlış anlarmı düşünceleriyle beklemiş beklemiş sonunda saat 00:00 i geçerken msj atmış.-Ben Aslı numaramı kaydedersiniz iyigeceler. :D Sonra bir cevap: - msj atmayacaksınız diye çok korktum..
Msjlar birbirini kovalarken aşk başlamış birkere,15.gün evlenme teklifi gelmiş Murattan Aslıya,Aslı hemen kabul etmiş tüm engelleri aşmayı beklemişler,,,veee aradan yıllar geçmiş hergün başka,hergün yeniden aşık olmuşlar birbirlerine..Bir kış günü 13 ocak 2007 'de söz törenleri,9Haziran 2007de nişan törenleri gerçekleşmiş.Şmdidee sonsuza dek beraber olacakları 30Ağustos 2008 tarihine doğru gün saymaya başlamışlarr:D Burdada masal bitmişş,,, amaaaaaaaaaa yepyeni bir sayfa,tertemiz bir masalın başlangıcına doğru el ele yürümüşlerrrr
:D :D :D bittii :D

9 yorum:

Haydins dedi ki...

Cok guzel bir hikaye :)darisi boyle guzel hikayeleri olmayanlarin basina diyelim ..Benim var Allahima cok sukur ;)
O el ele yuruyen eller hic ayrilmasin insallah.Kocaman sevgiler canim..

ELÇİN dedi ki...

canım çok duygulandım:)

bu heyecanın içinin titremesi mutluluğun hiç bitmesin ömrün boyunca ...

öpüyorum seni

ELÇİN dedi ki...

canım çok duygulandım:)

bu heyecanın içinin titremesi mutluluğun hiç bitmesin ömrün boyunca ...

öpüyorum seni

capankizimutfakta dedi ki...

canim benim cok guzel bir tanisma hijayeniz varmis, icim kipir kipir oldu inan okurken. dilerim allahtan omuur boyu bir yastikta kocar ve bu ask hikayenizi cocuklariniza anlatmakla yenitmeyip torunlarinizada anlatmak nasip olur. optum canim...

nergisce dedi ki...

ay cok seker bayildim:) ne kadar masum bi ask. o yüzden o sakizlar.. masallah :)

ASLI dedi ki...

haydins,
hepimizin sevdikleriyle elleri hiç ayrılmasın canım serpilcim iyki böyle hikayelerimiz var ;D :D

elçin,
Elçinim çok sağol iyi dileklerin için,yerim duygunu senin öpüyorum sevgiler bitanem :D

capankızı,
amin aminnnnnnnnnn :D inşallah hepimiz için aynı dilekler gerçek olur capankızım:D

Nergisce,
yaaaa o yüzden o sakızlarrr :P Hikayemiz tuttu valla kitap film falan olsa izlenir demekki hmmm hihih :D herkesin beğenmesi beni çok mutlu etti nergisçim ilgiyle okuduğun için teşekkür ederim öpüyorum canm :D

assortiek dedi ki...

:))
harikaaa işte aşkk!sahip çıkın bu güzel,temizz,saf duygularınıza a benim güzeller güzelim..
çok güzellmişş,bayıla bayıla okudumm,çokk müthiş:)
ömür boyu aynı duygular içinde olun inşallahh:)
(ağlamak istiormmm:)

ASLI dedi ki...

assortiek,
İnşallah hiç kaybolmaz bu güzellik dilediğin gbi canım.Gel beraber ağlayalım zaten çok duygusalım :D eheh

cafcaf dedi ki...

çok çok güzel bir aşk hikayesi bu. en güzel olan yanı o günlerden bu güne gelip, kucağınıza bebeğinizi alacağınız günü beklemeniz bence:)) ben de şu an aşk hikayemin bir kaç ay sonra evlilikle gelişmesini bekleyenlerdenim. sizi okumak daha da heyecanlandırdı beni:))