25 Temmuz 2008 Cuma

Göz Yaşım..


Araştırmalara göre,oturup ağlamaya başladıklarında, kadınlar yaklaşık 5 dakika boyunca 50 damla gözyaşı akıtırken, erkekler olayı nemli gözlerle sınırlı tutmayı tercih ediyorlarmış. Bir damla gözyaşı 15 miligram ağırlığında.Bende ağlıyorum değersizliklere bugün.Kırgınım kendimi oyalamaya çalışıyorum.

Sezen Aksu ne güzel söylemiş:

Ağlamak senin, kara dünya da
Hala sevdiğin ve hissettiğin
Tüm güzelliğin ve çirkinliğinle varolduğundur varolduğundur ...
Ağlamak güzeldir..

Herkesin yanlızca mutluluktan ağlaması dileğiyle..

2 yorum:

capankizimutfakta dedi ki...

bende cok sulugozumdur yani, aceba gozyasi akitirken kiloda veriyormuyuzdur :)) ? eger oyleyse ben omrumce aglamaya gonulluyum :)

ASLI dedi ki...

Çapankızı;
haha çok güldürdün beni cnm ya eğer ağlarken kilo verirsek ben sıfır beden bi hatun olurum :D Zayıflatsada biz yinede ağlamayalım hep gülelim :D