3 Temmuz 2008 Perşembe

GELİN OLMAK

Bu gün bedoşumla(nişanlım) gelinliğim için modacımız aile dostumuz Yusuf amcanın yanına gittik.(Gelinlikle ilgilide koşuşturmaya başlayınca gerçekten gelin olduğuma inanmaya başladım.)Kafamda belirlediğim şeyleri anlattım.O da fikirler sundu.Benim bedoşumda bi Yusuf amcaya bi bana bakıp anlamaya çalıştı hep :) Nişan kıyafetimide Yusuf amca dikmişti.Onun fikirlerine ve zevkine oldukça güvenirim.Gelinliğimin modelinede karar verdik.Oldukça kabarık,uzun kuyruklu ve upuzun duvaklı, sademi sade ama bir okadar da zarif,pırıltılı bir gelinlik.Ölçü alındı kumaş beğenildi,bakalım gelinliğim nasıl olacak?Bu arada resimdeki;Yusuf amcanın diktiği ,benim nişan elbisem.

2 yorum:

assortiek dedi ki...

ooo :) çok güzel heyecanlar bunlar,ne mutlu.nişan elbisen de çok ciciymiş,güzel bir gelin olucağından adım gibi eminim :)zaten.

ASLI dedi ki...

Assortiek gerçekten çok heycanlıyım.Güzel dileklerin için teşekkür ederim canım.