25 Ocak 2008 Cuma

KIRMIZICIK GIDA BOYASI



Gıda boyaları her zaman ilgimi çekmiştir.En sonunda dayanamadım ve Eminönü'nden toz gıda boyası aldım.Pasta malzemeleri satan dükkanlarda rahatlıkla bulunabiliyor.Jel gıda boyalarıda tercih edilebilir.Ben gıda boyacığımla tatlış kurabiyeler yaptım.. Herhangi bir kurabiye tarifini uyguladıktan sonra eğer toz gıda boyası kullanıcaksanız kürdanın ucuyla içine atmanız yeterli oluyor.Denemenizi tavsiye ederim oyun hamuru gibi birşey çocukluğumuza geri dönmeye ne dersiniz?


2008 yılbaşı pastamı da daha önce paylaşamamıştım şimdi resmini yayınlıyorum.Kremaya yada krem şantiye aynı miktarlarda gıda boyası ekleyin ve gerisi yaratıcılığınıza kalsınn.. Bol gıdalı günler :D



1 yorum:

Adsız dedi ki...

2009 girmiş olsakta ben sayfanızla yeni tanıştım hayırlı seneler diliyorum .gıda boyası ararken kendimi burda buldum:)