15 Kasım 2007 Perşembe

çocuk

Ah be içimdeki çocuk yine ne dertler açtın başımaa..Şimdi de gözümden bakmak istiyorsun.Korkulu da değil ,sevimli gülen de değil..Sadece çocuk..Gözlerimin içinden seni göstereceğim diye haftalardır düşünüyorum.Seni nasıl göstereyim ımmm... nasıl göstereyim?? ...Öyle masalsı öyle hayalsi ,öyle çarpıcı birşey olsun ki benim bunu düşünürken uçmama izin versin.....



- Hey çocukk!


- Çocukkk!!


-Doğuşumla başladın ya içimde; çok seviyorum seni be! Hadi!! Gel dünyaya artık yaşlan gözlerimdee...............



(içimdeki çocuğun her kapısı sana açılıyor sevgilim.Ben bunu farkediyorum..)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Sevgilin çok şanslı Aslım çünkü senin gibi asla büyümeyecek bir çocuğu var :))

ASLI dedi ki...

Ediciimm çok mutlu ediyorsun beni söylediklerinle..SEvgilim şimdi yanımda değil benden uzakta vatani görevini yapıyor,bende o gittiğinden beri uzun süredir kendimi bu kadar iyi hissetmemiştim..Senin güzel yazılarını okumak siteni takip etmek o kadar güzel ki inan mutlu oluyorumm..Ve Ben Hiç büyümeyecek küçük bir kız çocuğuyum:) Kim bilir ne kadar zordur benimle uğraşmak küçük yaramaz kız :D Ama büyümeye hiç niyetim yok edi,içimdeki bu tarifsiz çocuk sesini eminim sende duyuyorsundur,çünkü o ses herkesde var ,sende de.. önemli olan bunu farketmek...